واحدهای انجمن ایرسام

بر اساس تشکیلات اجرایی-اداری انجمن که به تصویب هیئت مدیره انجمن رسیده است، انجمن ایرسام دارای واحدهای روبرو می باشد:

  1. واحد روابط عمومی (مسوول واحد: آقای صادق باقری)
  2. واحد توانمندسازی (مسوول واحد: دکتر محمد حسین زاده)‌
  3. واحد نشست های علمی: (مسوول واحد: دکتر الهام بوشهری) 
  4. واحد مشاوره (مسوول واحد: دکتر کاوه اسلامی)‌
  5. واحد توسعه و پژوهش در آموزش (مسوول واحد: دکتر اطهر امید)‌
  6. واحد مالی – اداری (مسوول واحد: دکتر فروزان شکوه)
  7. واحد امور بین الملل: (مسوول واحد: دکتر مهرداد هروی)‌
  8. واحد فناوری اطلاعات: (متعاقبا اعلام می شود)‌

1- تدوین و پیشنهاد برنامه عملیاتی واحد در چارچوب برنامه مصوب انجمن برای ارایه به هیئت مدیره جهت بررسی و تصویب

2- برقراری تعامل مطلوب و سازنده بين انجمن با سازمان­ ها، ادارات، نهادها و اشخاص حقيقي و حقوقي

3- همکاری فعال و مستمر با مطبوعات و رسانه ­ها

4- شناسایی فرصت­ها و ظرفیت­های موجود در زمینه معرفی انجمن و فعالیت­های آن و تقویت میزان نفوذ انجمن در گروه­ های هدف

5- برنامه ریزی و اجرای فعالیت های مورد نیاز بر اساس نیازسنجی ­های انجام شده

6- بررسی و تأیید متن کلیه اخبار تهیه شده در واحدهای انجمن قبل از بارگذاری در سایت انجمن

تبصره: به منظور حصول اطمینان از صحت و مناسبت متن خبر، همه اخبار قبل از قرارگیری در سایت انجمن به تأیید رییس انجمن می رسد. در صورت صلاحدید رییس انجمن، متن خبر حداقل به مدت هشت ساعت به اطلاع اعضای مدیره رسانده می شود. در صورت عدم اعلام نظر توسط اعضای هیئت مدیره در مدت زمان مذکور و با تأیید رییس انجمن، خبر برای قرارگیری در سایت انجمن در اختیار واحد فناوری اطلاعات قرار می گیرد.

7- مدیریت کانال ­های ارتباطی انجمن (لینکداین، تلگرام، آپارات و …)

8- تولید محتوای متنی، مولتی مدیا، صوتی و پوستر در خصوص فعالیت­های انجمن با همکاری مسوولان واحدها، کمیته­ ها و سایر اعضای درگیر در فعالیت ­های انجمن

9- تهیه کلیه مکاتبات مربوط به وظایف واحد و هماهنگی با دبیرخانه انجمن برای ارسال آنها

10- تهیه اخبار مربوط به واحد برای قرار گرفتن در سایت و شبکه های اجتماعی انجمن

11- مدیریت سامانه های مرتبط با فعالیت های واحد

12- پایش و ارزشیابی مستمر و ارتقای کیفیت فعالیت­ های واحد

13- ارایه گزارش ادواری در خصوص میزان پیاده سازی برنامه سالانه به هیئت مدیره

  1. تدوین و پیشنهاد برنامه عملیاتی واحد در چارچوب برنامه مصوب انجمن برای ارایه به هیئت مدیره جهت بررسی و تصویب
  2. نیازسنجی در خصوص نیازهای آموزشی جامعه هدف
  3. طراحی و برگزاری برنامه­ های توانمندسازی مختلف به لحاظ مخاطبان، نوع برنامه و موضوع
  4. مدیریت سامانه ثبت نام، برگزاری و صدور گواهی شرکت کنندگان دوره ­های توانمندسازی انجمن
  5. مدیریت سامانه­ های مرتبط با فعالیت ­های واحد
  6. تهیه کلیه مکاتبات مربوط به وظایف واحد و هماهنگی با دبیرخانه انجمن برای ارسال آنها
  7. تهیه اخبار مربوط به واحد برای قرار گرفتن در سایت و شبکه­های اجتماعی انجمن به دو زبان فارسی و انگلیسی
  8. پایش و ارزشیابی مستمر و ارتقای کیفیت فعالیت­ های واحد از جمله دوره­ های آموزشی
  9. ارایه گزارش ادواری در خصوص میزان پیاده سازی برنامه سالانه به هیئت مدیره
  1.  تدوین و پیشنهاد برنامه عملیاتی واحد در چارچوب برنامه مصوب انجمن برای ارایه به هیئت مدیره جهت بررسی و تصویب
  2. مدیریت سایت انجمن (فارسی و انگلیسی)‌
  3. مدیریت پانل اعضای انجمن در سایت
  4. مدیریت صدور کارت عضویت اعضای انجمن
  5. تهیه کلیه مکاتبات مربوط به وظایف واحد و هماهنگی با دبیرخانه انجمن برای ارسال آنها
  6. تهیه اخبار مربوط به واحد برای قرار گرفتن در سایت و شبکه های اجتماعی انجمن به دو زبان فارسی و انگلیسی
  7. پایش و ارزشیابی مستمر و ارتقای کیفیت فعالیت­ های واحد
  8. ارایه گزارش ادواری در خصوص میزان پیاده سازی برنامه سالانه به هیئت مدیره

1- تدوین و پیشنهاد برنامه عملیاتی واحد در چارچوب برنامه مصوب انجمن برای ارایه به هیئت مدیره جهت بررسی و تصویب
2- شناسایی فرصت ها و ظرفیت های موجود در زمینه فعالیت ها و همکاری های منطقه ای و بین المللی انجمن
3- ارایه و پیگیری برنامه های مورد نیاز برای تقویت نقش آفرینی انجمن در سطح منطقه ای و بین المللی
4- برقراری و پیگیری ارتباط با نهادها، سازمان­ها و افراد شاخص در حوزه آموزش پزشکی در سطح منطقه ای و بین المللی
5- همکاری با واحد فناوری اطلاعات در مورد ساختار وب سایت و شبکه های اجتماعی انجمن به زبان انگلیسی
6- تولید محتوای مورد نیاز برای وب سایت و شبکه های اجتماعی انجمن به زبان انگلیسی
7- تهیه کلیه مکاتبات مربوط به وظایف واحد و هماهنگی با دبیرخانه انجمن برای ارسال آنها
8- بررسی و تأیید محتوای اخبار به زبان انگلیسی تهیه شده توسط کلیه واحدها قبل از قرار گرفتن در سایت انجمن

تبصره: روند قرارگیری اخبار در سایت انگلیسی انجمن مشابه اخبار فارسی مندرج در تبصره بند ۶ شرح وظایف واحد روابط عمومی خواهد بود.

9- تهیه اخبار مربوط به واحد برای قرار گرفتن در سایت و شبکه های اجتماعی انجمن به دو زبان فارسی و انگلیسی
10- پایش و ارزشیابی مستمر و ارتقای کیفیت فعالیت های واحد
11- ارایه گزارش ادواری در خصوص میزان پیاده سازی برنامه سالانه به هیئت مدیره

  1. تدوین و پیشنهاد برنامه عملیاتی واحد در چارچوب برنامه مصوب انجمن برای ارایه به هیئت مدیره جهت بررسی و تصویب
  2. شناسایی فرصت ها و ظرفیت های موجود در زمینه تقویت فعالیت های توسعه و پژوهش در آموزش در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی از جمله شناسایی و بهره مندی حداکثری از گرانت های موجود
  3. شناسایی اولویت نیازهای جامعه هدف در زمینه توسعه و پژوهش در آموزش
  4. برنامه ریزی و پیاده سازی برنامه های مناسب در زمینه ترویج و تقویت فعالیت های توسعه و پژوهش در آموزش در جامعه هدف از مرحله نیازسنجی تا مرحله انتشار نتایج
  5. مدیریت سامانه های مرتبط با فعالیت های واحد
  6. تهیه کلیه مکاتبات مربوط به وظایف واحد و هماهنگی با دبیرخانه انجمن برای ارسال آنها
  7. تهیه اخبار مربوط به واحد برای قرار گرفتن در سایت و شبکه های اجتماعی انجمن به دو زبان فارسی و انگلیسی
  8. پایش و ارزشیابی مستمر و ارتقای کیفیت فعالیت های واحد
  9. ارایه گزارش ادواری در خصوص میزان پیاده سازی برنامه سالانه به هیئت مدیره
  1. تدوین و پیشنهاد برنامه عملیاتی واحد در چارچوب برنامه مصوب انجمن برای ارایه به هیئت مدیره جهت بررسی و تصویب
  2. مدیریت برنامه ریزی و برگزاری همایش سالانه انجمن
  3. مدیریت برنامه ریزی و برگزاری رویدادهای آموزشی – پژوهشی (سمینارها و وبینارهای آموزشی – پژوهشی) انجمن در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی
  4. مدیریت سامانه های مرتبط با فعالیت های واحد
  5. تهیه کلیه مکاتبات مربوط به وظایف واحد و هماهنگی با دبیرخانه انجمن برای ارسال آنها
  6. تهیه اخبار مربوط به واحد برای قرار گرفتن در سایت و شبکه های اجتماعی انجمن به دو زبان فارسی و انگلیسی
  7. پایش و ارزشیابی مستمر و ارتقای کیفیت فعالیت های واحد
  8. ارایه گزارش ادواری در خصوص میزان پیاده سازی برنامه سالانه به هیئت مدیره

1- تدوین و پیشنهاد برنامه عملیاتی واحد در چارچوب برنامه مصوب انجمن برای ارایه به هیئت مدیره جهت بررسی و تصویب
2- مدیریت اجرایی سرویس های مشاوره آموزش علوم پزشکی در چارچوب شیوه نامه مصوب هیئت مدیره
3- مدیریت اجرایی برنامه تعالی در آموزش علوم پزشکی مشتمل بر:

  • پیشنهاد حوزه های مناسب برای شروع فعالیت به کمیته مشاوره
  • تهیه و پیشنهاد ترجمه استانداردهای مربوط و ابزارهای مناسب برای خودارزیابی دانشکده متقاضی در حوزه انتخاب شده به کمیته مشاوره
  • ارایه مشاوره تخصصی به دانشکده متقاضی در مسیر رقابت برای کسب جوایز بین المللی مانند جایزه ASPIRE

4- تهیه کلیه مکاتبات مربوط به وظایف واحد و هماهنگی با دبیرخانه انجمن برای ارسال آنها
5- تهیه اخبار مربوط به واحد برای قرار گرفتن در سایت و شبکه های اجتماعی انجمن به دو زبان فارسی و انگلیسی
6- پایش و ارزشیابی مستمر و ارتقای کیفیت فعالیت های واحد
7- ارایه گزارش ادواری در خصوص میزان پیاده سازی برنامه سالانه به هیئت مدیره

  1. تدوین و پیشنهاد برنامه عملیاتی واحد در چارچوب برنامه مصوب انجمن برای ارایه به هیئت مدیره جهت بررسی و تصویب
  2. شناسایی ظرفیت ها و فرصت های موجود در خصوص تأمین منابع مالی مورد نیاز فعالیت های انجمن
  3. مدیریت هزینه کرد و درآمدهای انجمن
  4. مدیریت امور حقوقی انجمن
  5. مدیریت سامانه های مرتبط با فعالیت های واحد
  6. تهیه کلیه مکاتبات مربوط به وظایف واحد و هماهنگی با دبیرخانه انجمن برای ارسال آنها
  7. تهیه اخبار مربوط به واحد برای قرار گرفتن در سایت و شبکه های اجتماعی انجمن به دو زبان فارسی و انگلیسی
  8. پایش و ارزشیابی مستمر و ارتقای کیفیت فعالیت­ های واحد
  9. ارایه گزارش ادواری در خصوص میزان پیاده سازی برنامه سالانه به هیئت مدیره

1- کلیه واحدهای انجمن تحت نظارت رییس انجمن به فعالیت می پردازند.

2- هر یک از واحدهای انجمن توسط یک نفر از اعضای انجمن اداره می­شود.

3- مسئول واحد به پیشنهاد رییس انجمن و موافقت هیئت مدیره برای یک دوره یک ساله منصوب می شود. انتصاب مجدد با موافقت هیئت مدیره بلامانع می باشد.

تبصره: خزانه دار انجمن مسئول واحد امور مالی- حقوقی می باشد.

4- مسئول واحد می تواند با هماهنگی با رییس انجمن نسبت به جلب همکاری اعضای انجمن در حیطه فعالیت خود اقدام کند.